Een succesvolle samenwerking met Stigo? Die begint als klant bij jezelf.

David Ogilvy gelooft dat een succesvolle samenwerking steunt op 10 principes.

‘The Father of Advertising’ David Ogilvy ontdekte dat een succesvolle samenwerking tussen klant en agency steeds berust op dezelfde kenmerken, zoals wederzijds respect, betrokkenheid en heldere communicatie. Bij Stigo geloven we daar ook in. Wij zijn dan wel de experts, maar de klant is even cruciaal om het beste resultaat te behalen.

1. Vertrouwen in Stigo als expert

Stigo is dé expert in digitale marketing, en dankzij onze jarenlange ervaring kunnen wij strategische beslissingen nemen die jouw bedrijf laten groeien. Het is daarom belangrijk ons de ruimte en vrijheid te geven om te doen waar we goed in zijn. Vertrouwen is de basis voor een succesvolle samenwerking.

2. Duidelijke en gedetailleerde briefings

Goede klanten geven goede briefings. Hoe specifieker de doelen en verwachtingen, hoe beter wij onze campagnes kunnen afstemmen. De ideale klant communiceert zijn verwachtingen, doelen en de informatie die het bureau nodig heeft om een succesvolle campagne te maken. Zo kan ons marketingbureau doelgericht het beste eindresultaat neerzetten, zonder fouten of verwarringen.

3. Geduldig met resultaten

Digitale marketing vraagt een beetje tijd voordat het z’n vruchten afwerpt. De ideale klant begrijpt dat goede resultaten tijd kosten. Ze zijn bereid te wachten en begrijpen dat reclame geen instant oplossing is, maar eerder een langetermijninvestering die zich uiteindelijk dubbel en dik terugbetaalt.

4. Betrokken, maar niet overdreven kritisch

Ideale klanten zijn betrokken bij het proces, maar blijven positief en constructief. We moedigen je aan om betrokken te zijn bij het proces, maar probeer niet elk detail te micromanagen. Geef ons de vrijheid om onze expertise in te zetten, terwijl jij ons blijft voorzien van de juiste inzichten om jouw bedrijf optimaal te ondersteunen.

5. Realistische verwachtingen

Een enkele campagne lost zeker niet al je problemen op. Klanten met realistische verwachtingen zijn het beste om mee samen te werken. Ze begrijpen wat reclame kan en vooral wat het niet kan doen.

6. Loyaliteit en langdurige samenwerking

Bij Stigo geloven we in langdurige partnerships. Net zoals Ogilvy benadrukte: “een relatie die gebaseerd is op vertrouwen en wederzijdse betrokkenheid levert de beste resultaten”. Hoe langer we samenwerken, hoe beter we jouw merk en behoeften begrijpen, wat leidt tot steeds betere campagnes. Een goede klant verandert niet snel van bureau voor kleine teleurstellingen, maar zet met vertrouwen door in het belang van de resultaten.

7. Respect voor het bureaus werk en mening

Ideale klanten hebben respect voor de expertise en ervaring van het agency. Ze erkennen dat ze een professional hebben ingehuurd en geven het bureau de ruimte om hun werk te doen op basis van hun kennis en ervaring.

8. Betrouwbare communicatie = een succesvolle samenwerking

Heldere communicatie is cruciaal. We zorgen ervoor dat jij altijd op de hoogte bent van de voortgang van campagnes, en jouw feedback helpt ons om alles in goede banen te leiden. Regelmatige, constructieve feedback versnelt het proces en zorgt voor betere resultaten. Transparantie en open dialoog zorgen voor een sterke, productieve relatie.

9. Fair en eerlijk in financiën

De ideale klant betaalt het bureau eerlijk en op tijd, zonder moeilijkheden of onderhandeling. Ogilvy hecht veel waarde aan eerlijke contracten en een eerlijke prijs voor het geleverde werk. Bij Stigo erkennen we de waarde van onze kennis.

10. Duidelijke doelstellingen

Ten slotte is een klant met duidelijke, meetbare doelen essentieel. Ze hebben een helder beeld van wat ze willen bereiken met hun reclame en werken met het bureau samen om die doelen op een realistische manier te verwezenlijken.

Ook klaar voor een succesvolle samenwerking?

Neem zeker even vrijblijvend contact met ons op. We zijn klaar om ook het vraagstuk van jouw bedrijf op te lossen.

8 Sleutelelementen om massa's personeel aan te trekken in 2025!

“Gedaan met eindeloos zoeken naar personeel.”

Wil jij 20 tot 100 extra leads genereren per maand?

Laat je ondersteunen door ons team experten met bakken ervaring, wij ademen marketing.