Wij zijn Stigo, jouw nieuwe partner in digital advertising
Online adverteren is het gebruiken van internetplatforms om reclameboodschappen over te brengen. Dat klinkt eenvoudig, maar welke platforms zijn nu optimaal? Hoeveel geld steek ik in advertising? Naar wie richt ik mijn ads?
Op al deze vragen heeft Stigo het antwoord. Wij zijn expert in digitale advertising.
Met een doordacht plan slagen wij erin om digitale platformen als Google Ads, Meta, LinkedIn, YouTube,… samen te laten werken zodat jij je doelgroep kan bereiken.
Samenwerken? Let’s do it.
Digitaal adverteren heeft dan ook tal van voordelen.
Meetbaarheid:
✅ Sterk meetbaar: Wij kunnen de resultaten en het bereik van jouw digitale ads nauwkeurig opvolgen. Via variabelen als kliks, vertoningen en conversies bepalen wij jouw ROI (Return On Investment).
🚫 Indirecte metingen: Metingen worden nooit real-time gedaan, maar door consumentenonderzoeken. Belangrijke parameters als kliks en vertoningen zijn onmogelijk te meten.
Kosten:
✅ Kostenefficiënt: bij digitale ads kies je zelf hoeveel je betaalt. Bij een model als pay-per-click hoef je enkel te betalen als iemand effectief op jouw advertentie klikt.
🚫 Duurder: kosten zijn vaak vast voor een advertentieruimte. En dan weet je nog altijd niet of je zuurverdiende geld iets opgeleverd heeft.
Flexibiliteit:
✅ Zeer flexibel: Advertentiecampagnes kunnen in real-time worden aangepast, gestopt, of geoptimaliseerd. Dit maakt snelle reacties op marktveranderingen of feedback mogelijk.
🚫 Beperkte flexibiliteit: Eenmaal gedrukt of uitgezonden, kunnen advertenties niet eenvoudig worden gewijzigd.
Targeting:
✅ Zeer gedetailleerd: Adverteerders kunnen specifieke doelgroepen targeten op basis van demografie, locatie, gedrag, interesses
🚫 Grover: Targeting is enigszins mogelijk door te kiezen voor een analoog niche medium maar kan nooit het niveau van detail van digitale segmentatie bereiken.
Vul het contactformulier voor een vrijblijvend gesprek.
We zijn benieuwd naar jouw verhaal