Zo gooide Stigo Digital Agency het roer om voor Rijschool UVA.
Het doel was helder: meer aanvragen voor het motorrijbewijs genereren. Maar in plaats van simpelweg het verkondigen van de voordelen van Rijschool UVA, koos Stigo voor een diepere, emotionele benadering.
Ze onderkenden het diepe menselijke verlangen naar vrijheid en speelden hier handig op in.
In de campagne van Stigo werd niet alleen benadrukt dat Rijschool UVA dé plek is waar kandidaat-motorrijders snel, overzichtelijk en veilig hun rijbewijs kunnen halen, met alles tot in de puntjes geregeld.
Nee, ze toonden ook hoe UVA de droom van pure vrijheid en avontuur kan verwezenlijken.
De resultaten spreken voor zich.
Na de lancering van de campagne zagen ze bij Rijschool UVA een stroom van honderden aanvragen binnenkomen.
Het meest opmerkelijke cijfer? Een verdubbeling in het aantal inschrijvingen ten opzichte van vorig jaar.
Dankzij een innovatieve benadering die verder keek dan de oppervlakte, heeft Stigo Digital Agency Rijschool UVA op de kaart gezet als de ultieme bestemming voor aspirant-motorrijders die niet alleen een rijbewijs willen, maar ook hun droom willen najagen.