4BEST
4Best wisselde van agency en toen gebeurde dit…
De agency wissel die leidde tot enorme groei en de award – Bouwman Van Het Jaar.
4best deed het allemaal al.
Online adverteren op landingspagina’s, content posten op social media en video’s shooten. En toch behaalde ze niet genoeg resultaat! Ze merkten op dat ze van hun vorige partner weinig input kregen.
Via een bevriende ondernemer werden ze doorverwezen naar Stigo. “Die gaan jullie helpen, daar steek ik mijn hand voor in het vuur.”
Yannick, Jef en Stig luisterden naar hun doelen en gingen aan de slag. We maakten inzichtelijk wat hun conversie was en hoe wij die verbeteren.
Wij lieten 4best zien dat reviews belangrijk zijn. De landingspagina’s maakten we beter met onze psychologische beïnvloedingstechnieken. Want vergeet nooit “Marketeers zijn menswetenschappers, geen IT’ers.”
Hun harde werk werd beloond want in januari werd zaakvoerder Niels verkozen tot Bouwvan Van Het Jaar.
Bij Stigo durven we out of the box te denken en creatieve ideeën aan onze klanten voor te stellen.
4Best was op zoek een naar catchy slogan om te drukken op een groot spandoek langs de weg.
Mensen rijden snel voorbij en dus was de slogan kort en krachtig houden de boodschap. Dat is gelukt met “Oost, West. Geen Asbest Dankzij 4Best.” Een staaltje vakmanschap van onze copywriter!
Meer conversie door pure marketing kennis te implementeren.
De landingspagina’s maakten we beter met onze psychologische beïnvloedingstechnieken. Want vergeet nooit “Marketeers zijn menswetenschappers, geen IT’ers.” Een website maken kan iedereen, iemand doen kopen is een kunst.
360° Marketing wil zeggen dat ze overal aanwezig zijn. Zowel online als offline ondersteunen wij 4Best zodat ze continue gezien worden.
4Best was op zoek een naar catchy slogan om te drukken op een groot spandoek langs de weg. Mensen rijden snel voorbij en dus was de slogan kort en krachtig houden de boodschap. Dat is gelukt met “Oost, West. Geen Asbest Dankzij 4Best.”
Van matige marketing naar top campagnes
Wij veranderden de gehele strategie, pasten Google Ads aan, creëerden een onweerstaanbaar aanbod, verschillende landingspagina’s, afbeeldingen, keywords etc. Hierdoor kreeg 4Best hogere CTR’s, meer kliks en steeg de conversie met 4%.
Meer CV’s genereren doe je door je anders te profileren.
Een saaie bulletpointlijst laten zien in je vacature werkt niet meer de dag vandaag. Wil je talent aantrekken zal je een opportuniteit moeten presenteren op een aantrekkelijke en interessante manier. Je dient een job echt te verkopen, Zo hebben we 4best ook geholpen aan personeel.
Bekijk wat Fréderique vindt van onze werkwijze
Marketing die
resultaten oplevert.
Als u een vraag heeft en met onze team wilt spreken, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op: [email protected]