Leadgeneratie via een agency: wat mag je écht verwachten?

Leadgeneratie is hot. Maar wat mag je eigenlijk verwachten wanneer je met een bureau samenwerkt? In dit artikel geven we je een realistisch beeld van wat een professioneel lead generation agency zoals Stigo kan (en moet) opleveren.
1. Een helder plan
Geen losse flodders. Een goed agency werkt met strategie, timing en duidelijke fases.
Zo werken wij bij Stigo: van campagne tot conversie
2. Campagnes die aanzetten tot actie
Echte leadgeneratie draait om direct response: advertenties met overtuigingskracht, goede landingspagina’s en opvolging. Bekijk het verhaal 4Best bijvoorbeeld. Zij switchten van agency en enkele jaren later werden ze het beste bouwbedrijf van Vlaanderen. In 2023 werden ze bekroond tot bouwman van het jaar.
3. Wekelijkse bijsturing & optimalisatie
Zonder analyse geen groei. Een goed bureau stuurt bij op basis van data, niet buikgevoel. Met al meer dan 700.000 euro besteed in Google Ads, weten we wat we doen.
4. Transparantie over cijfers
Onze Performance Marketeer Yannick is altijd mee met de laatste cijfers in jouw advertentie-account. Je weet altijd hoeveel leads je binnenkrijgt, en wat ze gekost hebben.
5. Feedback op je salesproces
Een lead is pas iets waard als je hem omzet in een klant. Daarom denken goede agencies mee over je salesflow. Want sales en marketing dienen goed samen te werken. Bekijk bijvoorbeeld hoe wij voor zonnepanelenbedrijf Batisol met slechts 1 e-mailcampagne voor 300.000 euro extra omzet zorgden. Dit kon enkel door de fantastische input van het salesteam. Een van de verkopers merkte wat klanten nog misten. Wij creëerden voor deze mensen een aanbod en BAM! 300.000 euro extra omzet door gerichte landingspagina’s en slimme e-mailcampagnes.
Interesse in leadgeneratie via een agency. Meet Stigo!
Wij zijn een betrokken team van collega’s met elk hun eigen expertise. En dat is onze sterkte. Wij werken met slimme leadflows en opvolging? Benieuwd naar jouw leadgeneratie via een agency? Neem contact met ons op.