Dag toekomstige copywriter!
Dag toekomstige copywriter!
Overtuigend schrijven met de methodes van de allergrootsten
Jouw ideeën de wereld insturen, schrijven aan campagnes van verschillende bedrijven en dat terwijl de resultaten binnenvliegen en je creatief omspringt met advertentieplatformen. En dit alles doen we volgens de principes, woordspelingen, tools en tricks van door de allergrootse: David Ogilvy, Claude Hopkins, Gary Halbert, Dan Kennedy & Joseph Sugarman.
Kortom, volgens direct-response marketing technieken. Een must in een wereld waar je maar 3 seconden hebt om iemands aandacht te trekken.
De jobinhoud is ook ontzettend variërend. Het ene moment creëer je een landingspagina, het ander maak je een script voor een nieuwe video en niet veel later zit je met boeiende klanten te brainstormen over nieuwe campagnes.
Ook je werkplek is goed gesoigneerd en alles wordt voorzien voor je. Een goed gevoel voor taal, kennis van ad platformen en een gezonde dosis enthousiasme zijn een must.
Bij Stigo bereiken we samen 100% van de tijd onze vooropgestelde doelen.
En fantastisch werk leveren kan enkel in een open en creatieve cultuur.
Hier zijn alvast 3 manieren waarop we dat doen:
1. Je wordt goed betaald.
Presteer jij top en behaal jij al je targets of breng jij klanten aan? Dan word je daar voor beloond.
Je krijgt een aantrekkelijk loon dat boven het sectorgemiddelde ligt en dat kan snel stijgen wanneer je je bewijst.
Daarenboven krijg je ook een laptop, gsm, maaltijdcheques, 12 ADV dagen en een uitgeruste werkplek.
2. Doelen bereiken, werken met passie en samen dingen verwezenlijken.
Ons hele team heeft een passie voor marketing. Samen verwezenlijken we dan ook ongelooflijke dingen. Bedrijven verdrievoudigen, 100'en CV's aanleveren, 10 personeelsleden aanbrengen in 67 dagen en nog zoveel meer. Heel fijn om daar deel van uit te maken. Je werkt samen aan een mooi verhaal, een groter geheel.
3. Leuke trips, activiteiten en lunches
Een hechte team sfeer en jezelf goed voelen binnen het bedrijf vinden we heel belangrijk. We doen leuke ontspannende activiteiten. Denk maar aan bijlen gooien, gaan lunchen, bowlen of samen barbecueën in 't zonnetje! Maar weet 1 ding: wij werken allen best hard.
Uiteraard kennen wij Chat GPT-4 maar onze cliënten verwachten veel meer. De tone-of-voice dient altijd uniek te zijn en gevuld met werkbare principes in een vlotte schrijfstijl. Wij leren je ook overtuigend schrijven met als inspiratiebron Claude Hopkins, Gary Halbert & Joseph Sugarman etc...
Jouw ideeën doen er toe. Uiteraard zijn deze gebaseerd op onderzoek en werkbare principes. En als ze goed zijn, gaan we aan de slag met jouw ideeën. Als copywriter krijg je altijd die vrijheid. Wij selecteren dan nauwkeurig de beste headlines, hooks en copy.
Je zal ook leren werken met allerlei tools. Zapier, Active Campaign, Mailchimp, Leadpages, Clickfunnels, Photoshop, Canva... Deze tools leren we jou aan. Zodat je deze kan inzetten om de nodige campagnes live te krijgen. Hey en als je één van deze tools niet kent, geen erg! Stig & Jef helpen je verder en coachen je in het proces.
Hoe plaats jij je goedgeschreven teksten in de juiste platformen van Meta, TikTok, Google en meer? Ook dit leren wij jou deze aan. Zo geraak je wegwijs in de wereld van het adverteren, en kan je zelf zien wat je teksten teweeg brengen! Na verloop van tijd weet jij hoe je deze cijfers interpreteert om nog beter te schrijven. Tools zoals Google Ads en de Facebook Business Manager zijn je bekend!
Wij hebben een open bedrijfscultuur waarin integriteit centraal staat. Je zegt wat het is wat je gaat doen en je doet het. Wanneer iets af moet dan wordt het ook afgemaakt. Werk je daarom langer die dag? Goed, zolang het maar af is.
DE ECHTE DIGITALE 'MÉTIER'
LEER JE HIER!
Een marketeer is iemand die mensen beïnvloedt door taal, beeld en geluid. Bij Stigo leer je hoe je dit exact doet. Daarnaast leren we je welke ad strategieën heel goed werken gebaseerd op honderdduizenden geïnvesteerde euro's en jaren ervaring. Kisho maakt wat wij creëren daarna adembenemend mooi en Yannick lanceert alle ads.
Takenpakket:
Tools waarmee je zal werken:
Benodigde vaardigheden:
Benodigde vaardigheden:
Leer je toekomstige collega's alvast een beetje kennen!
Jef overtuigt mensen met het geschreven woord en bestudeert graag de allergrootse copywriters en marketeers zoals Claude Hopkins, David Ogilvy, Gary Halbert, Dan Kennedy, enzovoort. Hij zal je bijstaan als mentor want hij is doorgegroeid naar creatief directeur van Stigo.
Hij zal je helpen onze werkwijze onder de te knie te krijgen en altijd voor je klaarstaan als je met iets zit. Zijn belachelijk flauwe humor moet je er helaas wel bijnemen.
In zijn vrije tijd houdt hij van lopen en kan je hem ook terugvinden in de Antwerpse cafeetjes.
Yannick gaat alle teksten implementeren in alle verschillende ad accounts. Je gaat dan ook regelmatig vergaderingen hebben met Yannick en vaak overleg plegen.
Yannick geeft je ook tips en tricks om de advertentieplatformen zelf te leren gebruiken.
Kisho creëert high-end designs voor alles wat online verschijnt: van opvallende Instagramposts tot vacaturepagina's en converterende creatives.
Ook het editen van videocontent neemt hij op zich en als je problemen hebt met je computer, kan hij je waarschijnlijk ook nog eens verder helpen! (Althans dat is toch de redenering die zijn oma maakt en constant om zijn hulp vraagt.)
Hij vertaalt al jouw ideeën in knappe designs die je graag aan de wereld wil tonen!
P.S.: Hij ontwerpt al van zijn twaalfde en heeft tijdens zijn opleiding Grafische en Digitale Media zijn talenten alleen nog maar aangescherpt!
Stig is de eigenaar van Stigo Digital Agency en op missie om ondernemers te helpen aan hun doelen via digitale marketing.
Hij zit ondertussen al meer dan 8 jaar in de business en neemt je mee onder zijn vleugels.
Vol passie deelt hij zijn visie en ervaring zodat jij je ten volle kan ontwikkelen tot topmarketeer.
ENKEL VOOR COPYWRITERS MET EEN PASSIE VOOR HET VAK
©2023 Stigo BV - Alle rechten voorbehouden.
Privacy Policy | Ontwikkeld door Stigo.be