DOWNLOAD OOK DE UITGEBREIDE PDF GRATIS IN 1 KLIK (GEEN OPT-IN) MET HIERIN
ALLE BENODIGDE DETAILS EN HULPMIDDELEN
DOWNLOAD OOK DE
UITGEBREIDE PDF
GRATIS IN 1 KLIK (GEEN OPT-IN)
MET HIERIN ALLE
BENODIGDE DETAILS EN
HULPMIDDELEN
Bedankt om hier te zijn. Heb je enig idee hoeveel mensen argwanend tegenover verandering staan?
Een groot aantal ondernemers voelt ergens wel dat er iets moet veranderen, maar is terughoudend voor verandering.
Dus ik wil jou bij deze erkennen om de stap te zetten.
Want anders durven zijn, vraagt lef.
Maar wij beloven je dat je durf en inzet beloond zullen worden.
Het verleden in stand houden voelt misschien tijdelijk goed, maar in deze snel veranderende wereld is de realiteit dat je gewoonweg buitenspel wordt gezet. Stilstaan is niet meer enkel achteruit gaan. Niet innoveren is sterven.
En in een wereld waar HR managers, bestuurders en recruiters allemaal opsommingslijsten AKA bulletpoints publiceren in combinatie met saaie teksten, te veilige video’s en brave afbeeldingen verdwijnen vacatures in de vergeetput van het internet.
Aandacht grijpen, mensen hun aandacht vasthouden om ze dan te beïnvloeden naar een positieve actie. Dat is de dag van vandaag het spel waarmee je goede sollicitanten aantrekt.
Kijk maar eens naar je schermtijd. Het aantal uur dat we allemaal op onze telefoon of achter de PC zitten, is enorm. Het is een deel van ons 'zijn' geworden. Maar dat kunnen we gebruiken! Kandidaten zitten namelijk ook 6 à 7 uur per dag op hun smartphone.
En als je erkent dat aandacht grijpen nu belangrijker is dan ooit en je wil daar iets aan doen, maak jij het verschil.
Wat we vandaag gaan zien, is hoe jij als een van de enige mensen in jouw niche innoveert in de rekruteringsmarkt om voorgoed personeelstekorten op te lossen.
Welkom in de wereld van Stigo Digital Agency.
99% van de vacatures die op dit moment online staan, beginnen met een opsomming van een hoop functievereisten waar bijna geen enkele werkzoekende 100% aan voldoet.
Dit werkt niet.
Net zoals bij leadgeneratie, is LEIDEN MET WAARDE de grootste drijver tot conversies.
Begin daarom met zaken die potentiële kandidaten echt interessen: de jobinhoud, hoe je bedrijfscultuur eruit ziet en wat je precies te bieden hebt.
Nadien kan je uiteraard dieper ingaan op wat je verwacht van je kandidaat. Maar beginnen met wat je te bieden hebt, is cruciaal om de aandacht van zoveel mogelijk kandidaten te trekken.
In ons uitgebreid eBook, leggen we EXACT uit hoe je dat doet. Wij geven jou een uitgebreide checklist met belangrijke punten waar je op moet letten.
Elk sociaal mediaplatform is anders. Facebook, YouTube, Instagram, TikTok, LinkedIn en Google hebben elk hun eigen regeltjes en het is dus heel belangrijk om alle parameters op de juiste manier in te stellen.
Eenmaal je een systeem hebt, daalt de kost per werving.
Hoe je Stigo de kost per werving zo sterk kan laten dalen, leggen we graag verder uit in ons eBook.
Een uitgebreid dataweb is natuurlijk ook niet weg te denken. Wat is dat precies? Wel, we installeren codes op je website zodat we weten welke pagina's bezoekers vaak bezoeken. Met diezelfde techniek kunnen we ook alle kijkers van de video verzamelen in doelgroepen.
Aan de hand van die data, kunnen we mensen steeds weer opnieuw gaan bereiken. In tegenstelling tot andere agency's en recruitment kantoren, geven wij de data in eigen beheer aan jullie zodate jullie niet afhankelijk zijn van de database van een extern recruiting bureau of van het jobplatform.
Dit is erg waardevol omdat jij zelf kan beslissen wie je opnieuw wil bereiken. In ons eBook bespreken we uitgebreider over wat je nog allemaal kan doen met zo'n dataweb.
Je moet jezelf onderscheiden want je concurreert namelijk tegen alles wat er zich op het internet afspeelt.
Denk enerzijds maar aan fantastische designs met prachtige lettertypes en hele mooie kleurencombinaties. Anderzijds zit dat ook in wat mensen schrijven over jouw bedrijf online in bijvoorbeeld reviews.
En dan wil je natuurlijk dat de reviews van jouw bedrijf top zijn. Kandidaten kijken hier zeker naar voor ze hun CV achterlaten.
Verder kan je ook zorgen voor fantastische video testimonials van medewerkers of mensen die hun verhaal doen, wat altijd enorm goed werkt. Een video testimonial opnemen is niet vanzelfsprekend. Onze specialisten van het huis laten jou hier graag meer over weten in ons downloadbaar boek.
Een goed onderhouden contentplan is ook niet weg te denken. Post regelmatig op jouw social media kanalen. Je kan langs deze weg gemakkelijk jouw werkomgeving laten zien en tonen dat de sfeer goed zit.
Kies hier steeds voor foto’s en video’s van de hoogste kwaliteit. In ons eBook kan je hiervan heel mooie voorbeelden terugvinden.
Na jaren de personeelsaccelerator te creëren voor bedrijven, hebben we gezien dat je kandidaten enorm snel moet opvolgen. De goede kandidaten solliciteren waarschijnlijk op meerdere plekken tegelijkertijd.
Probeer talent dat je aankrijgt binnen de 12u te contacteren. In het eBook zal je ook een script terugvinden dat jou hierbij zal helpen. Je kan namelijk alles fantastisch doen, maar als je er niet in slaagt om goed op te volgen, is al het werk voor niets geweest.
De personeelsaccelerator werkt zo goed, omdat het anders is dan de andere producten die al bestaan. Met de personeelsaccelerator, ga je jouw unieke punten belichten op een manier dat nog nooit eerder is gebeurt.
Laat bijvoorbeeld achterwege om telkens een CV op te vragen. Maak daar zeker geen verplicht veld van op je invulformulier. Heel veel mensen hebben dit niet omdat ze niet weten hoe Microsoft Word werkt of ze beschouwen hun LinkedIn profiel als hun visitekaartje.
Verder zal je ook op een totaal andere manier moeten gaan adverteren. Je kan dit doen via verschillende platformen. Afhankelijk van waar jouw doelpubliek zich bevindt, ga jij ook adverteren. Hoe wij dit doen? Dat vind je terug in ons eBook!
Houd dus niet langer krampachtig vast aan oude gewoontes maar bewandel nieuwe wegen om jouw doel te bereiken.